klappatochklart.blogg.se

Sluta leta, dina julklappar finns här!

Julklappar till salu

Publicerad 2013-11-22 02:12:00 i Allmänt,

Hej!
 
I denna blogg lägger jag upp saker jag har till salu. Julklappstips. En till dig själv kanske, och en till din vän? :-) 

Jag vore tacksam om du som handlar av mig vill skriva en kommentar i inlägget nedan när du har mottagit din vara, och länka till din egen blogg, så att folk som hittar in här förstår att fysiska personer faktiskt har handlat av mig och att jag är 110% seriös i min försäljning. Självklart kan du få mitt telefonnummer i samband med köp så att du känner dig trygg, du är välkommen att ringa mig innan du gör din betalning :-) 

Jag bor i Malmö och möter gärna upp dig om du bor i närheten. Men det är inga problem att posta klapparna, i priserna har jag inkluderat portokostnaden!

Här kommer klapparna som jag erbjuder dig att köpa! Allt jag säljer är 100% NYTT och pakterat/oanvänt!!

Både till väninnan, frugan, barnen, här finns något för alla!

Scrolla ner, alla julklappar finns samlade i ett och samma inlägg. Kontaktinfo står längst ned!!

 
Bob Marley väggdekor. Ca 91x25 cm! 192:- med frakt. 




En helt ny, oanvänd kappa från Lexington, brun, strl S. Prislapp kvar: 3495:- i butik. Säljes för 2000:-


ERBJUDANDE KLOCKOR!!! KÖP 2 ST, FÅ RABATT. DU KAN BLANDA FÄRGER. 298:- (FRAKT INKLUDERAD) FÖR 2 ST...




En underbar klocka med brunt läderarmband, ett vackert smycke och klocka i ett! Batteri är installerat, det aktiveras då du ställer in tiden på klockan. 198:-, frakt inkluderad. 




En underbar klocka med svart läderarmband, ett vackert smycke och klocka i ett! Batteri är installerat, det aktiveras då du ställer in tiden på klockan. 198:-, frakt inkluderad. 


 
En underbar klocka med turkost läderarmband, ett vackert smycke och klocka i ett! Batteri är installerat, det aktiveras då du ställer in tiden på klockan. 198:-, frakt inkluderad. 


 
En underbar klocka med vitt läderarmband, ett vackert smycke och klocka i ett! Batteri är installerat, det aktiveras då du ställer in tiden på klockan. 198:-, frakt inkluderad. 




Väggdekor med texten La Dolce Vita, mått; 54x12 cm. Svart text. 149:-, frakt inkluderat.




Underbar körsbärsblomsdekor! 179:-, frakt inkluderad. 

 
Minions från filmen Dumma Mej, väggdekor. Dekoren innehåller 5 st minions i olika utförande, som de på bilden :-) Varje Minion är ca 25 cm hög och 13-15 cm bred. 192:- med frakt!

HITTAR DU NÅGOT SOM INTRESSERAR DIG? Maila mig på: [email protected] så tar vi det därifrån :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela